Zaza Akhvlediani

Export, Sales & Marketing Expert, Amirani Group Co-Founder

Ekonomista z krwi i kości, absolwent prestiżowych programów w Carter Center i George Maison University w USA oraz stypendium Kirklanda. Urodzony networker i negocjator, stąd osiągnął znaczące sukcesy w ekspansji globalnej jednego z najbardziej popularnych napojów energetycznych na świecie. Znajduje właściwych ludzi we właściwym czasie, dystrybutorów, producentów, których potrafi mądrze połączyć wokół innowacyjnych konceptów produktów spożywczych, dziś skupiając swoją energię właśnie w branży FMCG.

Wcześniej współtworzył zespół i zarządzał wolontariuszami podczas mistrzostw UEFA w Polsce, odpowiadał za program mikropożyczek dla przedsiębiorców. Łączy chłodną analizę ekonomiczną i zamiłowanie do danych, analiz, które stanowią podstawy decyzji strategicznych wraz z kreatywnym umysłem, logiką procesu twórczego i nietuzinkowymi pomysłami na autorskie loveBrand.

Biznes rozumie, jako zaangażowanie czasu i kapitału w różnej postaci. Kiedy te dwie wartości się spotykają powstaje jeszcze większa, która może przynieść korzyści obydwu stronom i zmobilizować działania na przyszłość. Mówi się, że ludzie są największą wartością każdej firmy. Wierzy w to osobiście, dlatego skupia się na budowaniu długoterminowych relacji z ludźmi.

Stały bywalec specjalistycznych wydarzeń i szkoleń ISM, ANUGA, GULFOOD,  SIAL czy Fast Company. Szkolił się u takich ekspertów, jak Brain Tracy, Blair Singer czy Andy Harington. Z uwagi na doświadczenie z rynkami Wschodniej i Centralnej Europy, Bliskiego Wschodu i Kaukazu, z którego pochodzi świetnie się odnajduje w międzynarodowym środowisku.

Doświadczył wojny i braku, podczas trwającego konfliktu zbrojnego w Abchazji, stąd docenia poczucie bezpieczeństwa, rodzinę, silne więzi sąsiedzkie i carpe diem i z tego względu też  włącza się w inicjatywy prospołeczne.

zaza@progressivepartners.pl

 

Powrót